Vrácení do 14 dnů

Do 14 dnů máte právo bez udání důvodu odstoupit od kupní smlouvy uzavřené přes internet (takzvaně "na dálku") a máte nárok na vrácení peněz.

Zboží zakoupené v prodejně Corial (bez objednávky z e-shopu) můžete ve lhůtě 14 dnů vyměnit - nelze jej vrátit. Tuto nadstandardní službu využijete hlavně pro pohodový nákup dárku - pokud se netrefíte do velikosti nebo vkusu obdarovaného, můžete přijít zboží vyměnit. Výměnu je možné provést za jakékoli zboží ve stejné nebo vyšší hodnotě. 

V obou případech vrácení nebo výměny nejdříve posuzujeme, zda zboží není poškozené nebo opotřebované. V případě opotřebení zboží může být podle zákona hodnota vracené částky snížena v míře odpovídající případnému opotřebení. Vrácení může být z důvodu poškození zboží odmítnuto. 

Právo odstoupit od smlouvy využijte k vrácení zboží, které vám nevyhovuje. Pokud budete mít o zboží zájem, ale bude nějakým způsobem poškozené, jedná se o reklamaci, a v tom případě postupujte podle reklamačního řádu - najdete ho tady.

Pokud si nejste jistí, určitě nám zavolejte nebo napište - kontakty najdete tady. Rádi vám poradíme, jak postupovat ve vašem konkrétním případě.


Adresy pro zaslání zásilky a odstoupení od smlouvy:

E-shop Corial
GOLDTIME a.s.
U libeňského pivovaru 2015/10
180 00  Praha 8
E-mail: eshop@corial.cz
 

POSTUP PŘI ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Vrácení části objednávky nebo výměna zboží

  • Můžete odstoupit od smlouvy a vrátit celou zásilku nebo jen její část.
  • V obou případech musíte spolu s vraceným zbožím vrátit i veškeré příslušenství a případně akční dárek, který se na toto zboží při koupi vztahoval.
  • Požadujete-li výměnu zboží za jinou velikost či barvu ve stejné ceně, můžeme vám vyhovět, je-li požadované zboží skladem. 
  • Výměna za zcela jiný druh zboží nebo zboží v jiné ceně není možná (například zakoupená barva měla akční cenu, ale požadovaná barva akční cenu nemá) – v tom případě odstoupíte od smlouvy a my vám vrátíme peníze. Požadované zboží si můžete pořídit novou objednávkou v našem e-shopu.
  • Bude-li vrácené zboží, za které požadujete výměnu, nadměrně opotřebované nebo poškozené, výměna není možná. Přijmeme vaši žádost o odstoupení od smlouvy a můžeme vracenou kupní cenu snížit o částku odpovídající vzniklé škodě na zboží a nákladům na uvedení zboží do původního stavu, jak je uvedeno v platných Obchodních podmínkách, které najdete tady.

Vrácení poštou na centrálu e-shopu

Chcete-li nás informovat o odstoupení před odesláním zásilky, pošlete informaci na náš e-mail eshop@corial.cz, kde uvedete: číslo faktury, kód vraceného zboží, číslo účtu pro vrácení peněz.

  • Napište "odstoupení od kupní smlouvy" na kopii či originále dokladu (faktura nebo paragon), který přiložíte do balíčku spolu s vraceným zbožím.
  • Na dokladu také vyznačte, které zboží nám vracíte.
  • Do balíčku vložte také všechno příslušenství, které je uvedeno na faktuře a souvisí s vraceným výrobkem (pokud si některé výrobky z faktury ponecháte, ponecháte si s nimi jen příslušenství, které k nim patří, ostatní vrátíte).
  • Zásilku odešlete (doporučeně a pojištěnou) na naši adresu - všechny kontakty najdete tady.
  • Za ztrátu či poškození zásilky během přepravy zpět neručíme. Zboží musí být kompletní (včetně všech dokladů a příslušenství), mělo by být nepoužité, nepoškozené a zabaleno tak, aby se během přepravy nepoškodil jeho originální obal. Vrácené zboží zpět nezasílejte na dobírku, zásilku bychom nemohli převzít a vrátila by se vám zpátky.

Vrácení v prodejně

Původní objednávka byla vyzvednuta v prodejně?

  • Pokud vracíte zboží v prodejně, kde jste zboží vyzvedli, pak nezapomeňte přijít s původním paragonem. Po kontrole pravosti a stavu zboží vám hned na místě vrátíme peníze.
  • Pokud při odstoupení od smlouvy vracíte zboží v jiné prodejně, než kde jste zakoupili, je potřeba přiložit veškeré příslušenství a kopii paragonu. V prodejně pouze předáte balíček se všemi náležitostmi - balíček můžete zalepit až na místě, abychom mohli potvrdit, že v obálce je skutečně vše, co chcete vrátit. Jiná prodejna není oprávněná vydat peníze za zboží, které neprodala, peníze vám budou vráceny na účet.

Původní objednávka byla doručena na adresu nebo jiné výdejní místo?

  • Pokud při odstoupení od smlouvy vracíte v prodejně zboží doručené původně na jiné místo, je potřeba přiložit veškeré příslušenství a kopii faktury. V prodejně pouze předáte balíček se všemi náležitostmi - balíček můžete zalepit až na místě, abychom mohli potvrdit, že v obálce je skutečně vše, co chcete vrátit. 
  • V prodejně vám bude vystaven „reklamační list“ jako potvrzení o vráceném zboží. Na reklamační list uveďte číslo účtu, kam chcete vrátit peníze. Nemějte obavy - v prodejně dohlédneme na to, aby bylo vyplněno vše, co je potřebné pro bezproblémové odstoupení. 
  • Prodejna není oprávněná vydat peníze za zboží, které neprodala, peníze vám budou vráceny na vámi uvedený účet.

VRÁCENÍ PENĚZ

  • Vracíte-li zboží do centrálního skladu e-shopu:

  • Peníze za zboží vrácené do našeho skladu E-SHOPU vám zašleme na bankovní účet, pokud jste platili bankovním převodem nebo na dobírku (hotovostí nebo platební kartou)
  • případně vrátíme peníze na kartu, pokud jste objednávku platili on-line kartou. Pokud vracíte jen část objednávky placené on-line kartou, peníze vám nemůžeme vrátit zpět na kartu, ale pošleme je také na bankovní účet. Proto uvádějte bankovní účet u každého odstoupení od smlouvy, ať společně zamezíme zbytečnému prodlení při vracení peněz.
  • Peníze vracíme v zákonné lhůtě nejpozději do 14 dnů od převzetí vráceného zboží.

Při vrácení zboží v prodejně:

  • Pokud jste v dané prodejně objednávku původně zaplatili, peníze za vrácené zboží dostanete zpět hned při předání zboží (budou-li splněny všechny podmínky pro odstoupení od smlouvy).
    V prodejně můžete vrátit i zboží, které vám bylo původně posláno na vaši adresu nebo na jiné výdejní místo - prodejna od vás zboží převezme a odešle do centrálního skladu e-shopu. Peníze vám budou vráceny na účet. V prodejně nežádejte vrácení peněz za zboží vyzvednuté jinde - nemůžeme vám vyhovět. Děkujeme za pochopení.

POUČENÍ O PRÁVU ODSTOUPIT OD SMLOUVY PODLE ZÁKONA

  • Lhůta 14 dnů začíná běžet den po dodání zboží a považuje se za zachovanou, pokud nám odešlete zboží zpět před uplynutím 14 dnů.
  • Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musíte o svém odstoupení od této smlouvy informovat prodávajícího formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb nebo e-mailem).
  • Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, musí být datum odeslání dstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty (buď e-mailem, nebo doložením podacího lístku), zboží může dorazit na naši adresu později.
  • Zboží bez zbytečného odkladu zašlete zpět na naši adresu nebo je předejte v příslušné prodejně.
  • Náklady spojené s vrácením zboží: Ponesete přímé náklady spojené s vrácením zboží. 
  • Odpovědnost za snížení hodnoty vráceného zboží: Odpovídáte pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.
  • Platbu vrátíme až po obdržení vráceného zboží.
  • Zboží zakoupené v e-shopu je možné vrátit prostřednictvím některé z prodejen Corial - prodejna zboží odešle na sklad e-shopu a peníze Vám budou vráceny na účet. V prodejně nežádejte vrácení peněz za zboží zakoupené v e-shopu a zaslané na adresu - nemůžeme Vám vyhovět. Děkujeme za pochopení.

Aktualizace textu: květen 2019

Novinky na váš e-mail

Už nikdy nezmeškáte žádnou slevu nebo akci. Jako první se dozvíte o novém zboží v e-shopu. Pošleme vám jen to, co vás zajímá - zadejte svůj e-mail.