Vrácení a výměny
Do 30 dnů máte právo bez udání důvodu odstoupit od kupní smlouvy uzavřené přes internet (takzvaně "na dálku") a máte nárok na vrácení peněz.
⭐ Zákonnou lhůtu 14 dnů prodlužujeme s platností od 29.11.2022 na 30 dnů. ⭐
Zboží zakoupené v prodejně Corial (bez objednávky z e-shopu) můžete ve lhůtě 14 dnů vyměnit - nelze jej vrátit. Tuto nadstandardní službu využijete hlavně pro pohodový nákup dárku - pokud se netrefíte do velikosti nebo vkusu obdarovaného, můžete přijít zboží vyměnit. Výměnu je možné provést za jakékoli zboží ve stejné nebo vyšší hodnotě.
V obou případech vrácení nebo výměny nejdříve posuzujeme, zda zboží není poškozené nebo opotřebované. V případě opotřebení zboží může být podle zákona hodnota vracené částky snížena v míře odpovídající případnému opotřebení. Vrácení může být z důvodu poškození zboží odmítnuto.
Právo odstoupit od smlouvy využijte k vrácení zboží, které vám nevyhovuje. Pokud budete mít o zboží zájem, ale bude nějakým způsobem poškozené, jedná se o reklamaci, a v tom případě postupujte podle reklamačního řádu - najdete ho tady.
Pokud si nejste jistí, určitě nám zavolejte nebo napište - kontakty najdete
tady.
Rádi vám poradíme, jak postupovat ve vašem konkrétním případě.
Adresy pro zaslání zásilky a odstoupení od smlouvy:
E-shop Corial
GOLDTIME a.s.
U libeňského pivovaru 2015/10
180 00 Praha 8
Česká republika
E-mail: eshop@corial.cz
POSTUP PŘI ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Vrácení části objednávky nebo výměna zboží
- Můžete odstoupit od smlouvy a vrátit celou zásilku nebo jen její část.
- V obou případech musíte spolu s vraceným zbožím vrátit i veškeré příslušenství a případně akční dárek, který se na toto zboží při koupi vztahoval.
- V prodejně můžete provést výměnu za stejné zboží (změna velikosti nebo barvy) i za jiné zboží ve stejné nebo vyšší hodnotě ihned na místě, je-li požadované zboží skladem.
- V případě, že požadované zboží k výměně nebude skladem, bude výměna vyřízena do týdne. Výměnu můžete provést také tak, že ji spolu s požadavkem na výměnu zašlete na centrálu e-shopu.
- Zboží zakoupené v rámci akcí, slev a doprodejů nelze
měnit ani reklamovat vady, na které byla sleva poskytnuta.
Dárky a bonusy k nákupu nelze měnit a reklamovat.
Na zlevněné zboží se poskytuje základní záruka 2 roky
- Bude-li vrácené zboží, za které požadujete výměnu, nadměrně opotřebované nebo poškozené, výměna není možná. Přijmeme vaši žádost o odstoupení od smlouvy a můžeme vracenou kupní cenu snížit o částku odpovídající vzniklé škodě na zboží a nákladům na uvedení zboží do původního stavu, jak je uvedeno v platných Obchodních podmínkách, které najdete tady.
Vrácení na centrálu e-shopu
Chcete-li nás informovat o odstoupení před odesláním zásilky, pošlete informaci na náš e-mail eshop@corial.cz, kde uvedete: číslo faktury, číslo objednávky, kód vraceného zboží, číslo účtu pro vrácení peněz.
- Napište "odstoupení od kupní smlouvy" na kopii či originál dokladu (faktura, paragon nebo dodací list), který přiložíte do balíčku spolu s vraceným zbožím.
- Na dokladu také vyznačte, které zboží nám vracíte.
- Do balíčku vložte také všechno příslušenství, které je uvedeno na faktuře a souvisí s vraceným výrobkem (pokud si některé výrobky z faktury ponecháte, ponecháte si s nimi jen příslušenství, které k nim patří a certifikát, ostatní vrátíte).
- Zásilku odešlete na naši adresu - všechny kontakty najdete tady. Zásilka musí být v souladu s podmínkami přepravce, poštou posílejte jako cenné psaní s pojištěním.
- Za ztrátu či poškození zásilky během přepravy zpět neručíme. Zboží musí být kompletní (včetně všech dokladů a příslušenství), mělo by být nepoužité, nepoškozené a zabaleno tak, aby se během přepravy nepoškodil jeho originální obal. Vrácené zboží zpět nezasílejte na dobírku, zásilku bychom nemohli převzít a vrátila by se vám zpátky.
- Pokud se rozhodnete přinést zboží na centrálu e-shopu osobně, zboží od vás převezmeme s příslušnými doklady na recepci ve 2. patře. od pondělí do pátku od 8:30 do 15:30 hod. Vydáme vám protokol o převzetí zásilky. Výměna zboží na místě není možná. Pokud požadujete výměnu za jinou velikost, uveďte to v příslušné kolonce přijímacího protokolu. Vyměněné zboží vám odešleme na adresu.
Vrácení v prodejně
Ať už vracíte zboží, které jste předtím vyzvedli v prodejně nebo vám bylo doručeno na adresu, postup je jednoduchý:
- Nezapomeňte přijít s původním paragonem, fakturou nebo dodacím listem.
- Přineste také veškeré příslušenství, které ke zboží patří (krabičku, dárek k objednávce apod.)
- Po kontrole pravosti a stavu zboží vám hned na místě vrátíme peníze.
VRÁCENÍ PENĚZ
Vracíte-li zboží do centrálního skladu e-shopu:
- Peníze za zboží vrácené do našeho skladu E-SHOPU vám zašleme na bankovní účet, pokud jste platili bankovním převodem nebo na dobírku.
- Případně vrátíme peníze na kartu, pokud jste objednávku platili on-line kartou. Pokud vracíte jen část objednávky placené on-line kartou, peníze vám nemůžeme vrátit zpět na kartu, ale pošleme je také na bankovní účet. Proto uvádějte bankovní účet u každého odstoupení od smlouvy, ať společně zamezíme zbytečnému prodlení při vracení peněz.
- Peníze vracíme v zákonné lhůtě nejpozději do 14 dnů od převzetí vráceného zboží.
Při vrácení zboží v prodejně:
- Ať už jste za zboží platili při převzetí v prodejně, nebo vám bylo doručeno na adresu, peníze za vrácené zboží dostanete zpět hned při předání zboží (budou-li splněny všechny podmínky pro odstoupení od smlouvy).
POUČENÍ O PRÁVU ODSTOUPIT OD SMLOUVY PODLE ZÁKONA
- Lhůta 30 dnů začíná běžet den po dodání zboží a považuje se za zachovanou, pokud nám odešlete zboží zpět před uplynutím 30 dnů.
- Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musíte o svém odstoupení od této smlouvy informovat prodávajícího formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb nebo e-mailem).
- Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, musí být datum odeslání odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty (buď e-mailem, nebo doložením podacího lístku), zboží může dorazit na naši adresu později.
- Zboží bez zbytečného odkladu zašlete zpět na naši adresu nebo je předejte v příslušné prodejně.
- Náklady spojené s vrácením zboží: Ponesete přímé náklady spojené s vrácením zboží.
- Odpovědnost za snížení hodnoty vráceného zboží: Odpovídáte pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.
- Platbu vrátíme až po obdržení vráceného zboží.
- Zboží zakoupené v e-shopu je možné vrátit prostřednictvím některé z prodejen Corial.
Aktualizace textu: Květen 2023