Doprava a platba

Objednávku z e-shopu Corial si můžete nechat doručit kurýrem GLS na adresu, na GLS parcel shop nebo do Zásilkovny.
Objednávku také můžete vyzvednout na osobní odběr v některé z našich prodejen. Jejich seznam a otevírací dobu najdete tady.


ZPŮSOBY A CENY DORUČENÍ

  • Dopravu zdarma máte už při nákupu od 949 Kč. Při nižší hodnotě objednávky je cena doručení do ČR 59 Kč, do SR 149 Kč.
  • Doručení je možné pouze na adresu v České republice nebo na Slovensku.
  • Ve vybraných sezónách může být cena dopravy vyšší nebo nižší. Vždy je tato aktuální informace uvedena na našem webu.

Doručení na vaši adresu v ČR nebo SR

  • Objednávka vám bude doručena kurýrní službou GLS, většinou druhý den (na Slovensko třetí den) od odeslání od nás. O předání zásilky k přepravě vás informujeme prostřednictvím sms a další den se vám ozve kurýr s termínem doručení.
  • Doručení do ČR probíhá buď z centrálního skladu v e-shopu nebo z prodejny, podle toho, kde je zboží skladem. V objednávce se vám vždy nabídne pouze jedna z těchto možností, nemusíte nic řešit. 
  • Cena dopravy je 59 Kč do ČR a 149 Kč do SR. (Mimořádné změny cen vyhrazeny)
  • Doprava zdarma při nákupu nad 949 Kč.

Doručení do GLS Parcel shopu a do Zásilkovny - pouze ČR

  • Zboží si od nás také můžete nechat zaslat na jedno z výdejních míst GLS nebo Zásilkovny. Seznam výdejním míst se vám zobrazí přímo v objednávce.
  • Zásilka bude doručena na vámi vybrané místo většinou do 2 pracovních dnů od odeslání od nás. V mimořádných akcích může být doručovací doba delší - o tom vždy informujeme zákazníka v košíku při nákupu.
  • O předání k přepravě i o připravení zásilky k vyzvednutí vám pošleme sms.
  • Cena dopravy na GLS Parcel shop je 59 Kč, na Zásilkovnu 69 Kč.
  • Doprava zdarma při nákupu nad 949 Kč.

Osobní odběr v centrále e-shopu - pouze Praha

Výdejní místo e-shopu je v Praze 8, U Libeňského pivovaru č. 10. Zásilky vydáváme na recepci v přízemí. Tady vždy řekněte, že si jdete pro balíček z e-shopu Corial.

Objednání

  • V objednávce e-shopu zvolte možnost "Osobní odběr" a zvolte "CORIAL ESHOP - výdejna centrála Praha 8".
  • Platba objednávek s tímto typem vyzvednutí je možná pouze kartou on-line, nejde zaplatit až při vyzvednutí.
  • Po dokončení objednávky a provedení platby vám pošleme potvrzovací e-mail. Pokud potvrzovací e-mail neobdržíte, raději nám zavolejte na naši zákaznickou linku 232 00 121 nebo napište e-mail na eshop@corial.cz, ať ověříme, jestli platba správně proběhla a objednávka byla vytvořena.

Vyzvednutí

  • Objednávky jsou připravovány na výdejní místo zpravidla tentýž pracovní den (při objednání do 12 hodin).
  • Jakmile vaši objednávku připravíme, pošleme vám sms.
  • Výdejní místo centrála, Praha 8 >>> 
  • Zboží může za vás přijít vyzvednout i jiná osoba - pro ochranu vámi zaplaceného zboží požádáme každého při výdeji o jakýkoli doklad totožnosti, abychom zásilku nevydali neoprávněné osobě.

Osobní odběr v prodejně - pouze v ČR

Objednávku si můžete nechat poslat do kterékoli z našich prodejen. Osobní odběr v našich prodejnách je bez poplatku. Přijďte nakoupit do některé z našich prodejen.

Objednání v e-shopu

  • U každého produktu v e-shopu uvidíte, v které prodejně si zboží můžete vyzvednout nebo jestli vám ho můžeme poslat na adresu. V košíku si pak snadno ověříte, jestli jde všechno vámi vybrané zboží vyzvednout ve stejné prodejně.
  • Pokud je u výrobku uvedena doba doručení do 3 dnů, znamená to, že budeme zboží do prodejny teprve posílat - proto si vždycky počkejte na sms, že je zboží připraveno k vyzvednutí. Ať si nekazíte radost a nechodíte zbytečně :)
  • Když je prodejna na seznamu nedostupná, tak v ní zboží vyzvednout nelze. I v objednávce se vám pak nabízí jen ty prodejny, kde si zboží můžete vyzvednout. 

Vyzvednutí objednávky

  • Objednávka bude připravena k výdeji ještě ten samý dne nebo nejpozději následující den od objednání, pokud je zboží skladem. Není-li zboží skladem, pak většinou do 3 dnů (maximálně do týdne).
  • O tom, že je objednávka připravena k výdeji, vám pošleme sms. Někdy není zboží v prodejně ihned skladem - i v tomto případě vám pošleme sms, abyste věděli, že se vaše zboží přepravuje do prodejny.
  • Objednané zboží pro vás v prodejně rezervujeme po dobu 7 dnů.
  • Pokud si zásilku nestihnete vyzvednout v daném termínu, není problém - jednoduše nám zavolejte nebo napište (nezapomeňte do e-mailu napsat číslo vaší objednávky) a lhůtu pro vyzvednutí vám prodloužíme o další 3 dny. Kontakty na naše prodejny najdete tady.
  • Předem neuhrazené zboží nemůžeme rezervovat na déle než 10 dnů. (Máte-li zájem o delší rezervaci, můžete zaplatit bankovním převodem - napište nám na eshop@corial.cz.)
I když se snažíme všem vyhovět, rezervace v prodejně přes e-shop není zárukou dodání zboží. Bude-li zboží stále skladem, samozřejmě uděláme všechno proto, abychom vaši objednávku potvrdili a odeslali.

 


MOŽNOSTI PLATBY

Při doručení na adresu můžete platit buď na dobírku, bankovním převodem nebo kartou on-line. Objednávky na osobní odběr je možné platit pouze na místě v prodejně. 


Dobírka - pouze v ČR

  • Svoji objednávku si můžete nechat zaslat na adresu v ČR na dobírku a platit až při převzetí zásilky. Cena za tuto službu je 29 Kč.
  • Na Slovensko na dobírku momentálně nezasíláme.

Bankovní převod - pouze v ČR

  • Po vytvoření objednávky vám přijde e-mail s variabilním symbolem vaší objednávky a číslem účtu, na který nám zašlete platbu. Součástí potvrzení je také QR kód pro pohodlnější platbu. 
  • Číslo účtu: 5039-291248021/0100, IBAN: CZ4501000050390291248021.
  • Abychom mohli vaši platbu k objednávce přiřadit, jako variabilní symbol uveďte vždy číslo vaší objednávky.
  • Jakmile platbu obdržíme, balíček vám ihned odešleme, odeslání potvrdíme prostřednictvím sms.

Online

  • Platit za objednávku můžete přes platební bránu v našem e-shopu (služba GP WebPay).
    • Platební karta
    • Okamžitý převod: Česká spořitelna, Komerční banka, Air bank, Moneta, ČSOB, Raiffeisen bank, Fiobanka, mBank
    • Google pay | Apple Pay - z podporovaných zařízení
  • Platbu nám vaše banka potvrdí ihned, takže vaši zásilku můžeme začít hned připravovat.
  • Občas se může stát, že dojde k selhání spojení s platební bránou, například z důvodu bezpečnostní odstávky - bohužel znovu už není možné vyvolat spojení s platební bránou ke stejné objednávce a vaše objednávka bude tudíž nezaplacená. V tom případe vám přijde mail s údaji na bankovní převod (suma, variabilní symbol, IBAN i QR kód pro rychlou a jednoduchou platbu). Nebo udělejte objednávku znovu o něco později - je pravděpodobné, že platba už proběhne. Původní objednávku pak zrušíme.
  • Odeslání objednávky vám potvrdíme prostřednictvím sms.

Na pokladně v prodejně - pouze v ČR

  • V našich prodejnách Corial a Pandora můžetete platit až při osobním odběru vaší zásilky, a to hotově hotově nebo kartou - všechny naše prodejny přijímají platební karty.
  • O připravení objednávky k vyzvednutí vás informujeme sms.

 


Výměny zboží u zaplacených objednávek

Doporučujeme Vám pečlivě zkontrolovat nákup před odesláním objednávky, protože není momentáně v našich silách vyřizovat případné výměny zaplaceného zboží v kratší lhůtě než 14 dnů.


Aktualizace textu:  14. srpna 2023

Novinky na Váš e-mail

Už nikdy nezmeškáte žádnou slevu nebo akci. Jako první se dozvíte o novém zboží v e-shopu. Pošleme vám jen to, co vás zajímá - zadejte svůj e-mail.

Novinky na Váš e-mail
Už nikdy nezmeškáte žádnou slevu nebo akci. Jako první se dozvíte o novém zboží v e-shopu. Pošleme vám jen to, co vás zajímá - zadejte svůj e-mail.