Doprava a platba

Objednávku z e-shopu Corial si můžete nechat doručit na vaši adresu, na Uloženku nebo zvolit osobní odběr.
Doprava od 1500 Kč je zdarma, jinak zaplatíte 69 Kč. Osobní odběr je bez poplatku.

Za svůj nákup můžete zaplatit kartou online, bankovním převodem, na dobírku nebo při převzetí v prodejně.
Dobírka je zpoplatněna částkou 50 Kč. Ostatní platby jsou bez poplatku.


ZPŮSOBY A CENY DORUČENÍ

  • Dopravu zdarma máte už při nákupu od 1500 Kč. Při nižší hodnotě objednávky je cena doručení 69 Kč.
  • Doručení je možné pouze na adresu v České republice, prozatím nezasíláme objednávky do zahraničí.

Doručení na vaši adresu

  • Objednávka bude doručena kurýrní službou GLS, většinou druhý den od odeslání. O předání zásilky k přepravě vás informujeme prostřednictvím sms a další den se vám ozve kurýr s termínem doručení.
  • Cena dopravy je 69 Kč.
  • Doprava zdarma při nákupu nad 1500 Kč.

Doručení na Uloženku

  • Zboží si od nás si také můžete nechat zaslat na jedno z výdejních míst Uloženky. Seznam výdejních míst se vám zobrazí přímo v objednávce.
  • Zásilka bude doručena na vámi vybrané místo většinou do 2 dnů od odeslání, kde bude připravena k vyzvednutí.
  • O předání k přepravě i o připravení zásilky k vyzvednutí vám pošleme sms.
  • Cena dopravy je 69 Kč. 
  • Doprava zdarma při nákupu nad 1500 Kč.

Rychlý osobní odběr v centrále e-shopu

Výdejní místo e-shopu je v Praze 8, U Libeňského pivovaru č. 10. Zásilky vydáváme na recepci v přízemí. Tady vždy řekněte, že si jdete pro balíček z e-shopu Corial. Rychlý osobní odběr v centrále e-shopu je bez poplatku.

Objednání

  • V objednávce e-shopu zvolte možnost "Osobní odběr" a vyberte "Rychlé vyzvednutí".
  • Platba objednávek s rychlým vyzvednutím je možná pouze kartou on-line, nejde zaplatit až při vyzvednutí.
  • Po dokončení objednávky a provedení platby vám pošleme potvrzovací e-mail. Pokud potvrzovací e-mail neobdržíte, raději nám zavolejte na naši zákaznickou linku 232 00 121 nebo napište e-mail na eshop@corial.cz, ať ověříme, jestli platba správně proběhla a objednávka byla vytvořena. 

Vyzvednutí

  • Objednání do 14:00 hodin v pracovní den - vyzvednutí v recepci v přízemí tentýž den od 16 hodin.
  • Když objednáte po 14:00 hodině v pracovní den, nebo během víkendu, objednávku si můžete vyzvednout hned následující pracovní den od 10:00 hodin.
  • Jakmile vaši objednávku připravíme, pošleme vám sms.
  • Pokud si pro objednávku nepřijdete hned, bude na vás čekat ve výdejním místě - na recepci v přízemí. Provozní doba výdejního místa je v pracovní dny od 7:30 do 19:00 hodin.
  • Zboží může za vás přijít vyzvednout i jiná osoba - pro ochranu vámi zaplaceného zboží požádáme každého při výdeji o jakýkoli doklad totožnosti, abychom zásilku nevydali neoprávněné osobě.

Osobní odběr v prodejnách Corial

Objednávku si můžete nechat poslat do kterékoli z našich prodejen Corial. Osobní odběr v našich prodejnách je bez poplatku.

Objednání v e-shopu

  • U každého produktu v e-shopu uvidíte, v které prodejně si zboží můžete vyzvednout nebo jestli vám ho můžeme poslat na adresu. V košíku si pak snadno ověříte, jestli jde všechno vámi vybrané zboží vyzvednout ve stejné prodejně. 
  • Pokud je u výrobku uvedena doba doručení do 3 dnů, znamená to, že budeme zboží do prodejny teprve posílat - proto si vždycky počkejte na sms, že je zboží připraveno k vyzvednutí. Ať si nekazíte radost a nechodíte zbytečně :)
  • Když je prodejna na seznamu nedostupná, tak v ní zboží vyzvednout nelze. I v objednávce se vám pak nabízí jen ty prodejny, kde si zboží můžete vyzvednout. 

Vyzvednutí objednávky

  • Objednávka bude připravena k výdeji ještě ten samý dne nebo nejpozději následující den od objednání, pokud je zboží skladem. Není-li zboží skladem, pak většinou do 3 dnů (maximálně do týdne).
  • O tom, že je objednávka připravena k výdeji, vám pošleme sms. Někdy není zboží v prodejně ihned skladem - i v tomto případě vám pošleme sms, abyste věděli, že se vaše zboží přepravuje do prodejny.
  • Objednané zboží pro vás v prodejně rezervujeme po dobu 7 dnů. 
  • Pokud si zásilku nestihnete vyzvednout v daném termínu, není problém - jednoduše nám zavolejte nebo napište (nezapomeňte do e-mailu napsat číslo vaší objednávky) a lhůtu pro vyzvednutí vám prodloužíme o další 3 dny. Kontakty na naše prodejny najdete tady.
  • Předem neuhrazené zboží nemůžeme rezervovat na déle než 10 dnů. (Máte-li zájem o delší rezervaci, můžete zaplatit bankovním převodem - napište nám na eshop@corial.cz.)

Doručení na adresu z prodejny Corial

Jestliže se vám v průběhu objednávky nenabízí možnost zaslat na adresu, zřejmě máme zboží skladem pouze v některé z našich prodejen. Pokud máte prodejnu daleko, zboží vám odtud můžeme poslat na dobírku.

  • V objednávce klikněte na „osobní odběr“ a zvolte jednu z nabízených prodejen.
  • Na konci objednávky napište do poznámky „prosím zaslat na dobírku“ - stačí těchto pár slov, nemusíte nic vysvětlovat, rádi vám vyjdeme vstříc a prodejna se o vaši objednávku postará.
  • K objednávce bude dodatečně připočtena cena dopravy 69 Kč (při nákupu do 1500 Kč, od 1500 Kč je doprava zdarma) a cena za dobírku 50 Kč.
  • Odeslání objednávky vám potvrdíme prostřednictvím sms.

I když se snažíme všem vyhovět, rezervace v prodejně přes e-shop není zárukou dodání zboží. Bude-li zboží stále skladem, samozřejmě uděláme všechno proto, abychom vaši objednávku potvrdili a odeslali.


MOŽNOSTI PLATBY

Při doručení na adresu můžete platit buď na dobírku, bankovním převodem nebo kartou on-line. Objednávky na osobní odběr je možné platit pouze na místě v prodejně. 

Dobírka

  • Svoji objednávku si můžete nechat zaslat na dobírku a platit až při převzetí zásilky. Cena za tuto službu je 50 Kč.

Bankovní převod

  • Po vytvoření objednávky vám přijde e-mail s variabilním symbolem vaší objednávky a číslem účtu, na který nám zašlete platbu. 
  • Číslo účtu: 5039-291248021/0100.
  • Abychom mohli vaši platbu k objednávce přiřadit, jako variabilní symbol uveďte vždy číslo vaší objednávky.
  • Jakmile platbu obdržíme, balíček vám ihned odešleme, odeslání potvrdíme prostřednictvím sms.

Kartou on-line

  • Pokud vám vyhovuje rychlý způsob placení kartou on-line, zaplaťte svou objednávku přes platební bránu GP WebPay. Platbu nám vaše banka potvrdí ihned, takže vaši zásilku můžeme začít hned připravovat.
  • Občas se může stát, že dojde k selhání spojení s platební bránou, například z důvodu bezpečnostní odstávky - bohužel znovu už není možné vyvolat spojení s platební bránou ke stejné objednávce a vaše objednávka bude tudíž nezaplacená. Můžeme vám změnit platbu na bankovní převod nebo na dobírku - dejte nám vědět telefonicky nebo e-mailem, jakmile dokončíte objednávku. Nebo udělejte objednávku znovu o něco později - je pravděpodobné, že platba už proběhne. Původní objednávku pak zrušíme.
  • Odeslání objednávky vám potvrdíme prostřednictvím sms.

Na pokladně v prodejnách Corial

Jestliže se rozhodnete objednávku vyzvednout v jedné z našich prodejen, zaplatíte až při osobním odběru vaší zásilky. Platit můžete hotově nebo kartou - všechny naše prodejny přijímají platební karty.

  • Při volbě typu dopravy „Osobní odběr v prodejně Corial“ není možná platba bankovním převodem ani kartou on-line.
  • Vaše objednávka bude připravena k vyzvednutí nejpozději do týdne, z prodejny vám přijde sms.

Aktualizace textu: květen 2019

Novinky na Váš e-mail

Už nikdy nezmeškáte žádnou slevu nebo akci. Jako první se dozvíte o novém zboží v e-shopu. Pošleme vám jen to, co vás zajímá - zadejte svůj e-mail.