Bezpečně zabaleno - nejen o Vánocích

4. 12. 2019

Zboží jako v bavlnce nejen o Vánocích

Delikátní zboží jako hodinky nebo šperky potřebují pečlivé a bezpečné zabalení, aby v zásilce cestovaly naprosto bezpečně.

Někdy se stane, že se vrchní krabice při přepravě poškrábe nebo obálka natrhne - vaše zboží ale i tak dorazí úplně v pořádku. V zásilkách od nás je totiž vše zabaleno jako v bavlnce a při běžné přepravě se zboží nemůže poškodit.

 

1. Jak balíme vaše šperky v e-shopu Corial?

Zásilka z e-shopu Corial přijde v plastové obálce s adresním štítkem a logem Corial. V takovéto obálce byste měli zásilku od dopravce přebírat.

Uvnitř najdete bublinkovou obálku velikosti A4 nebo A5. V ní je uloženo objednané zboží a příslušenství.

Krabičky uvnitř obálky najdete prázdné, protože šperky posíláme v původním igelitovém uzavíratelném sáčku, aby se zabránilo náhodnému poškození. Především když posíláme více kousků, díky sáčkům se o sebe šperky nemohou poškrábat.

Jaké krabičky posíláme ke šperkům Pandora zjistíte tady.

 

2. Jak balíme vaše hodinky v e-shopu Corial?

Také hodinky jsou chráněné původním bezpečným obalem a většinou i uloženy ve vlastní krabičce.

Pokud je krabička plochá (například kolekce Bering Max René), vložíme zboží do bublinkové obálky stejně, jako třeba šperky.

Krabičky ostatních tvarů balíme do expedičních krabic, kam přidáme i další příslušenství.

Vrchní krabice má na sobě adresní štítek a logo Corial. Zásilku tedy přebíráte v krabici důkladně zalepené a s naším logem.

 

3. Doručení zásilky na vaši adresu nebo na výdejní místo GLS

Zásilka by vám měla být doručena nepoškozená. Pokud máte pochybnosti, zásilku nemusíte převzít.

Ale protože už se na svůj šperk nebo hodinky nejspíš těšíte, tak si obálku a její případné poškození vyfoťte a požádejte kurýra, ať provede záznam o poškozeném balení. Říká se tomu "přijetí s výhradou".

(Čekání na rozbalení zásilky nemá žádný kurýr jako svou povinnost a většinou spěchá na další adresu. Nevadí, nechte kurýra běžet :-) pokud přijmete zásilku "s výhradou", případný poškozený obsah můžete reklamovat později.)

Na výdejním místě GLS Parcel Shop postupujte stejně. Přijměte balíček s výhradou a doma překontrolujte obsah. I kdybyste balíček rozbalili přímo ve výdejním místě - stejně ho od vás nemůžou vzít zpět, když už jste ho jednou převzali.


Doporučujeme zásilky rozbalit a zkontrolavat co nejdříve. 
Reklamace na základě poškozeného balení musí být uplatněna nejpozději do dvou dnů od převzetí.


Vše OK? Skvělé!

Když najdete v balíčku zboží v pořádku, fotku poškozeného balení snadno smažete. Ručíme za to, že většinou to tak dopadne a budete se moci radovat ze svého nákupu.

Nutná reklamace?

Pro případ, že by nebylo v balíčku všechno podle vašich představ, s fotkou a nahlášeným poškozením při převzetí můžeme pak společně zásilku reklamovat u dopravce.

Nevyhazujte žádné balení ani výplň krabice, protože většinou pro reklamaci musí být i zdokumentováno, zda bylo zboží dostatečně pro přepravu ochráněné. Nafoťte všechno, fotodokumentace je silnější než pouhé slovo.

Stává se to velmi zřídka a nejspíš to nikdy nebudete muset řešit. Je ale lepší vědět, že i v případě reklamace můžete zůstat v klidu.

 

Odteď už jen samá příjemná překvapení

Teď už víte, v jakém balení máte svůj nákup očekávat, a můžete se snadno vyhnout nepříjemným překvapením.

Vždyť přece hlavně v období Vánoc chceme všichni jenom příjemná překvapení.

Přejeme příjemné nákupy a krásné Vánoce!

Novinky na Váš e-mail

Už nikdy nezmeškáte žádnou slevu nebo akci. Jako první se dozvíte o novém zboží v e-shopu. Pošleme vám jen to, co vás zajímá - zadejte svůj e-mail.

Novinky na Váš e-mail
Už nikdy nezmeškáte žádnou slevu nebo akci. Jako první se dozvíte o novém zboží v e-shopu. Pošleme vám jen to, co vás zajímá - zadejte svůj e-mail.
Postbackgenerator