16. 3. 2020
Z důvodu mimořádných opatření jsou všechny naše prodejny Corial a Pandora až do odvolání uzavřeny.
Objednávky na osobní odběr
- V e-shopu můžete stále objednávat zboží na osobní odběr. Objednávky budou připraveny k vyzvednutí až po ukončení karantény.
- Zboží vám budeme rezervovat a pak pošleme SMS, že si můžete přijít objednávku vyzvednout.
Doručení na výdejní místo - GLS Parcel Shop
- Z důvodu uzavření výdejních míst GLS není v současné době možné objednávat s doručením na Parcel Shopy.
Objednávky se zasláním na adresu
- Na adresu zasíláme objednávky neomezeně.
- Platba za zboží odesílané z centrálního skladu je možná jen kartou online nebo bankovním převodem.
- Zboží, které nemáme na centrálním skladu, vám rezervujeme v jedné z našich prodejen. Vycházíme vám tak vstříc, když jsou obchodní centra zavřená a není možné si objednávku vyzvednout osobně. Za zboží odeslané z prodejen není v tuhle chvíli možné platit ani bankovním převodem, ani kartou online. Platba je možná pouze na dobírku.
Děkujeme za pochopení a přejeme příjemný nákup on-line!
Výměny a reklamace
- Lhůta pro výměnu nevhodného nákupu zakoupeného v prodejně od 1.3. 2020 se prodlužuje, vyměnit tedy můžete do 14 dnů po znovu otevření prodejen.
- Lhůty pro uplatnění reklamace se také prodlužují, uplatnit je můžete do 30 dnů po znovu otevření prodejen.
- Lhůty pro vyřízení reklamace, které uplynuly v době nařízené karantény, se prodlužují o dobu uzavření prodejen. Vaše reklamace budou vyřízeny po znovu otevření prodejen.
- Výměny a vrácení objednávek z e-shopu lze provést v prodejnách do 14 dnů po znovu otevření prodejen.
- Výměny, vrácení a reklamace přijímáme na centrálním skladu a v servisním středisku neomezeně - přijímáme zboží pouze poštou nebo jinou kurýrní službou. Nepřijímáme osobním návštěvy. Děkujeme za pochopení.
Aktualizace 3.4.2020 v 15:00