Novinky a akce

Zpět na novinky
Objednávky e-shopu

5.1.2018 / Jak jsme na tom se zpracováním vaší objednávky?

Objednávky e-shopu

Informace o stavu zpracování objednávek, které jste si u nás udělali ve vánočním období 2017

Nápor zájemců o výprodejovou akci šperků Pandora po 27.12. způsobil téměř úplný kolaps našeho eshopu. Poctivě se přiznáme, že jste nás zaskočili – počítali jsme, že se provoz výrazně zvýší, ale 500% nárůst provozu byl za naším odhadem. Eshop pod Vaším náporem kolaboval a  potýkal se zejména s problémem aktualizace zásob zboží. Než jsme stihli zasáhnout (27.12. ráno) přijal více objednávek, než bylo zlevněného zboží k dispozici.

Jak na tom jsme my a Vaše objednávky dnes, 9. ledna?

od 27.12. děláme maximum, abychom Vše co nejdříve odeslali a tak k dnešnímu dni – to je 9. lednu, jsme vyřídili 80% Vašich objednávek, a zbývají nám takové, kde vyřizování trvá déle, především ze dne 27. - 28. 12. 2017 – u těch, kde nám chybí některé položky Vás musíme kontaktovat, zda chcete vyexpedovat objednávky neúplné, nebo je máme zrušit a zaslat Vám zpět případné úhrady.

Všem zákazníkům, kterým jsme nebyli schopni přijaté objednávky vykrýt, nabídneme jako kompenzaci zvýhodnění na další nákup.

Pokud Váš pohár trpělivosti již přetekl a nechcete dále čekat, mrzí nás to, ale dejte nám vědět - Vaši objednávku stornujeme a případnou úhradu samozřejmě zašleme zpět.